Chcesz zmienić operatora ale nie chcesz tracić numeru telefonu?
Przenieś go do nas!
Jak przenieść numer do PLJ TELECOM?
Czynności związane z przeniesieniem numeru są łatwiejsze niż myślisz.
Już przy jednej wizycie w ( oddziale, placówce) biura, uruchomimy procedurę
przenoszącą numer od dotychczasowego dostawcy.
KROK 1. ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW
Dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procesu przeniesienia numeru, są dostępne
w naszym biurze, bądź w załączniku (zakładce) poniżej.
Na podstawie udzielonego pełnomocnictwa PLJ TELECOM przeprowadza wszystkie czynności,
oraz w imieniu Klienta wypowiada umowę u dotychczasowego dostawcy usługi.
Dane na dokumentach muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego dostawcy, dlatego
warto zabrać ze sobą umowę podpisaną z poprzednim Operatorem.
Przy osobistej wizycie pomożemy przy wypełnieniu dokumentów.
KROK 2. PROCEDURA / ROZPATRZENIE WNIOSKU
Złożony wniosek jest rozpatrywany.
Po otrzymaniu zgodny od dotychczasowego Operatora, poinformujemy Cie potwierdzając datę przeniesienia.
Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego
na oświadczeniu jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawce.
Okres do 24 godzin jest przejściowym, w którym numer nie jest dostępny.
KROK 3. NUMER W PLJ TELECOM
Po otrzymaniu końcowego potwierdzenia, Twój numer znajdzie się w grupie Abonentów
PLJ TELECOM.
W celu dokonania zmiany aktualnego operatora telefonicznego na PLJ oraz uzyskaniu dodatkowych
informacji prosimy o kontakt z nami.
kontakt z infolinią 22 420 22 22
wysłanie emaila z zapytaniem na adres biuro@plj.com.pl
wizyta osobista w naszym biurze lokalnym
PLJ Telecom
Dział Handlowy
al. Katowicka 213, 05-830 Rusiec